Selasa, 3 Mac 2009

Satay..


Satay adalah makanan favourite my hubby n me...oleh sebab itu aku rajin membuat satay di umah bermula pada hari raya di coventry aku mula mengolah ramuan satay...permualaan yg tidak mengecewakan aku memperbaiki lagi ramuan yg ada sehingga my hubby said u can jual ur satay nnt kalau blk msia...so dr situlah aku rs why not aku cuba di sini(uk)...aku mula mengemailkan jualan satay ku ke news coventry society...Alhamdullillah 2hari saja aku email mendapatkan hasil...ihsan sekeluarga telah memesan satay ku..terima kasih ku ucapkan..syukur feedback yg diberi sedap...dan hari2 seterusnya aku mendapat lg tempahan dr kwn2..walaupun satay aku jual 50p secucuk boleh di anggap boleh tahanla harganya...berbanding satay dijual di london 5cucuk 4pound semasa aku pergi merdeka day carnival...aku beli juga 8pound sbb teringin sangat ms tu...skrg aku tak payah susah lg nak beli sbb dah pandai buat sendiri...syukur kehadrat ilahi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan