Rabu, 11 Mac 2009

Karipap dan Pasta Goreng

Karipap adalah makanan favourite my hubby n hakim.So kalau datang mood rajin nak buat karipap maka terhasil lah karipap sardin.Inti sardin memang mudah berbanding inti kentang.Untuk minum petang aku hidangkan karipap sardin untuk anak dan suami di rumah.Sekali buat dapatla 30 biji so yang lebih tu aku frozenkan saja jadi senang esok pagi nak makan defrostkan saja dalam microwave dan goreng.
Haa.. ni pasta goreng simple je aku buat untuk makan petang...Tapi hakim lebih suka ratah je pasta kosong dari di goreng macam ni.Tapi aku pulak suka yg bergoreng sekali skali sebab jemu juga asyik buat makan dengan pasta sauce je betul tak?hehe..Telor tetap ada sebab memang kegemaranku mkn telor kalau ada benda yang bergoreng baru ada 'gu' orang kedah kata..huhu
Terliur ke meh la umah makan...hehe

2 ulasan:

  1. wah..zahira..ahng pandai buat karipap ke...hehehe..ada lah chance aku nak order...aku tak reti buat karipap...huhuhu...

    aik..ni dah jemput2 ni..kang tetiba sampai aku depan rumah hang....hahahah

    BalasPadam
  2. haa..ct maila umah kalau nak mkn karipap...sory baru je baca arini ulasan ni..

    BalasPadam