Rabu, 4 Mac 2009

cucur kodok.

Haa..sape suka makan cucur kodok angkat tangan...hehe..Actually my son hakim mmg suka sgt mkn cokodok (singkatan) ni.Tiap2 pagi or petang mesti ckp nak mkn cokodok,jd aku pun gorengla.Cokodok ni besar2kan cokodok ni naik bulat2.kalau nak tau rahsia utk cokodok ni x mkn minyak n kembung bulat je aku letak self-rising flour...mmg sedap tak mkn minyak.Cuba try nanti...
Tengokla tu makan sampai senget muka-muka...eloknya mkn cokodok ni bg budak2 ialah senang untuk pembuangan air besar bg budak yg susah nak hmmmm tu...baru bangun tidor je tu terus cakap nak makan kalau tak de bread dia mesti cakap nak capati,kalau tak de juga mesti cakap nak mee, kalau takde juga mesti cakap nak nasi...hehe itulah gelagat anakku hamzah hakim yg pandai mengatur menu hidangan pagi atau petang...kadang2 aku tersenyum simpul terkenangkan gelagatnya...esok besar hakim kena cari isteri yg pandai memasak tau...

2 ulasan:

  1. hahaha...aku hari ni buat cucur kodok gak.....dah lama tak makan...

    hakim senang nak cari isteri ni...dia hensem masyaAllah..hahaha...ramai yg nak...hohohoho



    zahira....hang tau tak...aku nak order nsik hari ni..tapi phone tinggal rumah zikri...jumpa kat carboot hari tu lupa nak pesan sambil bayar duit yg lepas...

    esok fauzan singgah bayar ye...

    thanks

    BalasPadam
  2. ala ct ni...haris pun hensen, aisyah pula cute miut esk ct pun tak menang tangan nak pilih untuk haris..hehe

    BalasPadam